Kasutades veebilehte ilma brauseri seadeid muutmata, nõustute küpsiste kasutamisega. Saate igal ajal muuta oma brauseri seadeid, mis otsustavad, kuidas neid salvestatakse. Klõpsake, et saada rohkem teavet Küpsiste poliitika kohta.

  OK
Inglise layouts.de-at layouts.fr-be Bulgaaria keel Horvaatia layouts.sr-me Tšehhi Vabariik layouts.et layouts.fi Prantsusmaa layouts.el Hispaania keel Hollandi keel layouts.en-ie Leedu Lätlane Saksa keel Poola layouts.pt Vene Rumeenlane layouts.sr Slovaki layouts.sl Ukrainlane Ungari Itaalia keel

SOODUSKOODrea5

Veebipoe Lazienka-rea.com.pl tingimused.

Personalandmete kaitse teatis.

Podlasiak Andrzej Cylwik spółka komandytowa, asukohaga Białystokis, registreeritud Poola Vabariigi majandustegevuse keskregistris ja majandustegevuse kohta käiva teabe keskregistris, mida peab majandusminister ja mille tegevuskoha aadress on: Przędzalniana tänav 60, 15-688 Białystok ja kättetoimetamise aadress: Przędzalniana tänav 60, 15-688 Białystok, NIP 9662160121, REGON 521350544, e-posti aadress: buroo@vannituba-rea.ee teatab, et seoses 25. mai 2018. aasta jõustumisega. Euroopa Parlamendi ja nõukogu 27. aprilli 2016. aasta määruse (EL) 2016/679 füüsiliste isikute kaitse kohta isikuandmete töötlemisel ja selliste andmete vaba liikumise ning direktiivi 95/46/EÜ kehtetuks tunnistamise kohta („isikuandmete kaitse üldmäärus“) („RODO“), võib ta teie andmeid töödelda isikuandmete vastutava töötlejana, kui selleks on olemas asjakohane õiguslik alus. Vastavalt oma tegevusvaldkonnale töötleb vastutav töötleja teie isikuandmeid erinevatel eesmärkidel, kuid seda alati kooskõlas seadusega.
Seoses ülaltoodud muudatustega teavitame teid vastutava töötlejana, et teie isikuandmete töötlemise eesmärk on: 1. võimalus osutada teenuseid elektrooniliselt ja täita lepingut, mille osapooleks te olete, koos võimalusega teha tehinguid ja sooritada makseid ostude eest – töötlemise vajalikkus lepingu täitmiseks (RODO artikli 6 lõike 1 punkt b), 2. ilma registreerimata tehtud ostude käsitlemine – lepingu täitmiseks vajalik töötlemine (RODO artikli 6 lõike 1 punkt b), 3. kaebuste käsitlemine – lepingu täitmiseks vajalik töötlemine (RODO artikli 6 lõike 1 punkt b), 4. analüütilised ja statistilised tegevused, mida tehakse teenuse kvaliteedi parandamiseks, kasutajate käitumise ja tegevuse analüüsid, mille abil on võimalik teada saada kasutajate eelistusi, – haldaja õigustatud huvi (RODO artikli 6 lõike 1 punkt f), 5. nõuete kehtestamiseks, esitamiseks või kaitsmiseks – töötlemise õiguslik alus – haldaja õigustatud huvi (RODO artikli 6 lõike 1 punkt f), milleks on tema õiguste kaitsmine, 6. võimaldamaks telefoni- ja e-posti kontakti kliendiga, et Podlasiak Andrzej Cylwik sp. k. klienditeenindusbüroo saaks täita tellimuse või selgitada tehinguga seotud ebaselgusi.
Vastavalt kehtivatele eeskirjadele säilitatakse teie andmeid nii kaua, kui see on vajalik eespool nimetatud eesmärkide täitmiseks või tehingu sõlmimisega otseselt seotud menetluse läbiviimiseks.

Podlasiak Andrzej Cylwik sp. k. kui teie isikuandmete haldaja tagab täieliku turvalisuse ja konfidentsiaalsuse. Igas etapis anname teile võimaluse laiendada oma teadmisi ja haldamist seoses isikuandmete säilitamisega pärast eelnevat e-posti kontakti aadressil biuro.rea@podlasiak.com.pl ja kontrollimist volitatud isiku poolt.
Teie taotluse korral anname teile võimaluse oma nõusolekut tagasi võtta ja ettevõtte P.H. „Podlasiak“ Andrzej Cylwik poolt salvestatud isikuandmed täielikult kustutada.

Ettevõte P.H. „Podlasiak“ Andrzej Cylwik tagab turvalisuse ja täieliku kontrolli teie isikuandmete töötlemise ja säilitamise üle.

Aadressil www.lazienka-rea.com.pl tegutsevat internetipoodi haldab ettevõte:.
Podlasiak Andrzej Cylwik sp. k..
*, mille registrijärgne asukoht on *.
ul.Przędzalniana 60.
15-688 Białystok.

NIP nr: 966-216-01-21; REGON: 521350544.

Kaebustest palume teatada aadressil: buroo@vannituba-rea.ee

Tehniliste küsimuste korral võtke palun ühendust aadressil adres:buroo@vannituba-rea.ee.

*tel.+37 066105655
pon. – pt. 7:00 – 15:00.

Korrespondentsi aadress:
ul. Przędzalniana 6L.
15-688 Białystok.

*Isiklik vastuvõtt: esmaspäevast reedeni 7:00 – 14:45 *.

Kasutame järgmiste transpordifirmade teenuseid: DPD (www.dpd.com.pl), Rohlig-Suus (www.suus.com). Sõltuvalt ostetavast kaubast, selle eripärast, kaalust, mõõtmetest kohandame sobiva vedajat ja saadetise tüüpi. Kullerid toimetavad pakid kohale ajavahemikus 8.00-16.00, kohaletoimetamine muul ajal sõltub ainult kulleri heast tahtest. Marsruut ja täpne kättetoimetamise aeg sõltub ainult kullerist. Tuletame meelde, et üle 30 kg kaaluvate saadetiste puhul ei ole kuller kohustatud kaupa ostja juurde tooma. Selliste saadetiste puhul toimetab kuller kauba adressaadi hoonesse, nii lähedale kui võimalik, võttes arvesse teede infrastruktuuri olukorda. Samal ajal soovime teid teavitada, et on võimalik osta kauba Ostja ruumidesse toomise teenust summas 100 zlotti bruto. Sellise teenuse tellimiseks võtke meiega ühendust kohe pärast ostu sooritamist.

KAUPLUSE TINGIMUSED

LAZIENKA-REA.PL

SISUKORD:

1. ÜLDSÄTTED

2. ELEKTROONILISED TEENUSED VEEBIPOES

3. MÜÜGILEPINGU SÕLMIMISE TINGIMUSED

4. TOOTE EEST TASUMISE VIISID JA TINGIMUSED

5. TOOTE MAKSUMUS, TARNE- JA KÄTTESAAMISVIISID NING -AEG

6. TOOTE REKLAMATSIOONID

7. KOHTUVÄLISED KAEBUS- JA ÕIGUSKAITSEMENETLUSED NING NENDELE MENETLUSTELE JUURDEPÄÄSU EESKIRJAD

8. TAGANEMISÕIGUS (KOHALDATAKSE ALATES 25. DETSEMBRIST 2014 SÕLMITUD MÜÜGILEPINGUTE SUHTES).

9. ETTEVÕTJAID KÄSITLEVAD SÄTTED

10. LÕPPSÄTTED

11. TAGANEMISVORMI NÄIDIS

Veebipood www.lazienka-rea.pl hoolib tarbijate õigustest. Tarbija ei saa loobuda talle tarbijaõiguste seadusega antud õigustest. Lepingu sätted, mis on tarbijale ebasoodsamad kui tarbijaõiguste seaduse sätted, on kehtetud ja nende asemel kohaldatakse tarbijaõiguste seaduse sätteid. Seega ei ole käesolevate tingimuste sätted mõeldud selleks, et välistada või piirata tarbija õigusi, mis tal on seaduse kohustuslike sätete alusel, ning võimalikke kahtlusi tuleb tõlgendada tarbija kasuks. Kui käesolevate tingimuste sätted ja eespool nimetatud õigusaktid ei ole omavahel kooskõlas, on viimased ülimuslikud ja neid kohaldatakse.

1. ÜLDSÄTTED

1.1 Interneti-aadressil www.lazienka-rea.pl kättesaadavat veebipoodi haldab ANDRZEJ CYLWIK, kes tegutseb äritegevusega PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE „PODLASIAK“ ANDRZEJ CYLWIK nime all, mis on registreeritud Poola Vabariigi majandustegevuse ja -teabe keskregistris, mida viib läbi pädev majandusminister ja mille aadress on: tegevuskoha aadress: ul. Przędzalniana 60, 15-688 Białystok ja teenuse osutamise aadress: ul. Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok, NIP 5421005380, REGON 050290967, e-posti aadress: biuro.rea@podlasiak.com.pl.

1.2 Käesolevad tingimused on suunatud nii tarbijatele kui ka ettevõtjatele, kes kasutavad e-poodi (välja arvatud punkt. 9, mis on suunatud ainult ettevõtjatele).

1.3 Käesolevate Tingimuste kohaselt töödeldavate isikuandmete haldaja on teenusepakkuja. Isikuandmeid töödeldakse veebipoe lehekülgedel avaldatud privaatsuspoliitikas märgitud eesmärkidel, ulatuses ja põhimõtete alusel. Isikuandmete esitamine on vabatahtlik. Igal isikul, kelle isikuandmeid Teenusepakkuja töötleb, on õigus tutvuda nende sisuga ning õigus neid ajakohastada ja parandada.

1.4 Mõisted:

1.4.1. TÖÖPÄEV – üks päev esmaspäevast reedeni, välja arvatud riigipühad.

1.4.2. REGISTREERIMISVORM – veebipoes kättesaadav vorm, mis võimaldab konto loomist.

1.4.3. TELLIMISVORM – Elektroonilise teenuse, interaktiivne vorm, mis on saadaval Veebipoes ja võimaldab Tellimuse esitamist, eelkõige Toodete lisamist elektroonilisse ostukorvi ja müügilepingu tingimuste, sealhulgas tarne- ja makseviisi täpsustamist.

1.4.4. KASUTAJA – (1) täie õigusvõimega füüsiline isik ja üldkohaldatavate seadustega sätestatud juhtudel ka piiratud õigusvõimega füüsiline isik; (2) juriidiline isik või (3) juriidilise isiku staatuseta organisatsiooniline üksus, millele seadus annab õigusvõime; – kes on sõlminud või kavatseb sõlmida Müüjaga Müügilepingu.

1.4.5. Tsiviilseadustik – 23. aprilli 1964. aasta tsiviilseadustiku seadus (Teataja 1964 nr 16, punkt 93, muudetud kujul).

1.4.6. KONTO – Elektrooniline teenus, Teenusepakkuja andmesidesüsteemis olev ressursside kogum, mis on tähistatud Kliendi poolt antud individuaalse nime (kasutajanimi) ja parooliga, milles hoitakse Kliendi poolt esitatud andmeid ja teavet tema poolt Veebipoes tehtud Tellimuste kohta.

1.4.7. NEWSLETTER – elektrooniline teenus, Teenusepakkuja poolt e-posti teel pakutav elektrooniline levitamise teenus, mis võimaldab kõigil seda kasutavatel Teenuse saajatel saada automaatselt Teenusepakkujalt tsükliliselt järjestikuste uudiskirja numbrite sisu, mis sisaldab teavet Veebipoe toodete, uudiste ja kampaaniate kohta.

1.4.8. TOODE – Veebipoes saadaval olev vallasvara, mille kohta on sõlmitud müügileping Kliendi ja Müüja vahel.

1.4.9. EESKIRJAD – käesolevad internetipoe eeskirjad.

1.4.10. INTERNETPOOD – Teenusepakkuja internetipood, mis on kättesaadav järgmisel internetiaadressil: www.lazienka-rea.pl.

1.4.11. MÜÜÜJA; TEENUSTEOSTAJAANDRZEJ CYLWIK, kes teostab äritegevust nime PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE „PODLASIAK“ ANDRZEJ CYLWIK all, mis on registreeritud Poola Vabariigi majandustegevuse ja teabe keskregistris, mida viib läbi pädev majandusminister ja millel on: tegevuskoha aadress: ul. Przędzalniana 60, 15-688 Białystok ja teenuse osutamise aadress: ul. Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok, NIP 5421005380, REGON 050290967, e-posti aadress: biuro.rea@podlasiak.com.pl.

1.4.12. Müügileping – Kliendi ja Müüja vahel Internetipoe kaudu sõlmitud või sõlmitud Toote müügileping.

1.4.13. ELEKTRONILINE TEENUS – teenus, mida Teenusepakkuja osutab Kliendile elektrooniliselt Internetipoe kaudu.

1.4.14. TEENUSTEOSTAJA – (1) täie õigusvõimega füüsiline isik ja üldkohaldatavas õiguses sätestatud juhtudel ka piiratud teovõimega füüsiline isik; (2) juriidiline isik või (3) juriidilise isiku staatuseta organisatsiooniline üksus, millele seadus annab õigusvõime; – kes kasutab või kavatseb kasutada elektroonilist teenust.

1.4.15. Tarbijaõiguste seadus, ACT – 30. mai 2014. aasta seadus tarbija õiguste kohta (Riigi Teataja 2014, punkt 827, muudetud kujul).

1.4.16. TELLIMINE – Kliendi tahteavaldus, mis on tehtud Tellimisvormi abil ja mille eesmärk on otseselt Toote müügilepingu sõlmimine Müüjaga.

2. ELEKTROONILISED TEENUSED E-POES

2.1. Veebipoes on saadaval järgmised elektroonilised teenused: Konto, tellimisvorm ja uudiskiri.

2.1.1. Konto – Konto kasutamine on võimalik pärast seda, kui Klient on täitnud kaks järjestikust sammu – (1) täitnud registreerimisvormi ja (2) klõpsanud väljal „Saada“. Registreerimisvormil peab Klient esitama järgmised andmed: ees- ja perekonnanimi, aadress (tänav, maja/korteri number, postiindeks, linn), e-posti aadress, kontakttelefoni number ja parool. Mittetarbijate puhul on vaja esitada ka ettevõtte nimi ja käibemaksukohustuslasena registreerimise number.

2.1.1.1. Elektroonilise konto teenust osutatakse tähtajatult ja tasuta. Kliendil on võimalus igal ajal ja ilma põhjendusi esitamata konto eemaldada (kontost loobumine), saates teenusepakkujale vastava taotluse, eelkõige e-posti teel aadressil: biuro.rea@podlasiak.com.pl või kirjalikult aadressil: 6K Przędzalniana Street, 15-688 Białystok.

2.1.2. Tellimuse vorm – tellimuse vormi kasutamine algab hetkest, mil Klient lisab esimese Toote elektroonilisse ostukorvi Veebipoes. Tellimus vormistatakse, kui Klient täidab kokku kaks järjestikust sammu – (1) täidab Tellimisvormi ja (2) klõpsab pärast Tellimisvormi täitmist Veebipoe lehel „Kinnitan ostu“. – Kuni selle ajani on võimalik sisestatud andmeid ise muuta (selleks tuleb juhinduda kuvatavatest sõnumitest ja e-poe veebilehel olevast teabest). Tellimisvormis on vaja esitada järgmised andmed Kliendi kohta: nimi ja perekonnanimi/ettevõtte nimi, aadress (tänav, maja/korteri number, postiindeks, linn), e-posti aadress, kontakttelefon ja müügilepingut puudutavad andmed: Toode(d), toote(te) kogus, toote(te) tarnekoht ja -viis, makseviis. Klientide puhul, kes ei ole tarbijad, on vaja esitada ka ettevõtte nimi ja käibemaksukohustuslasena registreerimise number.

2.1.2.1. Elektroonilise tellimusvormi teenust osutatakse tasuta ja see on ühekordse iseloomuga ning lõpeb selle kaudu tellimuse esitamise hetkel või selle kaudu tellimuse esitamise varasema lõpetamise hetkel Kliendi poolt.

2.1.3 Uudiskiri – Klient kasutab Uudiskirja, märgistades konto loomisel või tellimuse esitamisel vastava märkeruutu – Klient tellib Uudiskirja kohe, kui ta loob konto või esitab tellimuse.

2.1.3.1. Uudiskirja elektrooniline teenus on tähtajatu ja tasuta. Kliendil on võimalus igal ajal ja ilma põhjendusi esitamata loobuda uudiskirja tellimisest (Newsletteri tellimusest loobumine), saates teenusepakkujale vastava taotluse, eelkõige e-posti teel aadressil: biuro.rea@podlasiak.com.pl või kirjalikult aadressil: 6K Przędzalniana Street, 15-688 Białystok.

2.2 Teenusepakkuja poolt kasutatava IKT-süsteemiga koostööks vajalikud tehnilised nõuded: (1) arvuti, sülearvuti või muu multimeediaseade, millel on juurdepääs internetile; (2) juurdepääs elektroonilisele postile; (3) veebibrauser: Mozilla Firefoxi versioon 17.0 ja uuem või Internet Explorer versioon 10.0 ja uuem, Opera versioon 12.0 ja uuem, Google Chrome versioon 23.0. ja uuem, Safari versioon 5.0 ja uuem; (4) soovitatav minimaalne ekraaniresolutsioon: 1024×768; (5) lubada veebilehitsejas küpsised ja Javascript.

2.3 Klient kasutab e-poodi seaduste ja heade tavade kohaselt, võttes nõuetekohaselt arvesse teenusepakkuja ja kolmandate isikute isiklikke õigusi ja autoriõigusi ning intellektuaalomandit. Klient on kohustatud sisestama andmed vastavalt faktidele. Kliendil on keelatud esitada ebaseaduslikku sisu.

2.4 Kaebuste esitamise kord:

2.4.1 Teenusepakkuja poolt elektrooniliste teenuste osutamisega seotud kaebused ja muud veebipoe toimimisega seotud kaebused (välja arvatud toote kaebuste menetlus, mis on märgitud pt. Tingimuste punktis 6), võib Klient esitada nt:

2.4.2. kirjalikult aadressil: 6K Przędzalniana Street, 15-688 Białystok;

2.4.3. elektrooniliselt e-posti teel aadressil: reklamacje@lazienka-rea.pl;

2.4.4. Soovitatav on, et klient esitaks kaebuse kirjelduses: (1) teave ja asjaolud kaebuse eseme kohta, eelkõige eeskirjade eiramise liik ja kuupäev; (2) Kliendi taotlus; ja (3) kaebuse esitaja kontaktandmed – see hõlbustab ja kiirendab kaebuse menetlemist Teenusepakkuja poolt. Eelmises lauses esitatud nõuded on ainult soovituse vormis ja ei mõjuta ilma soovitusliku kaebuse kirjelduseta esitatud kaebuste tõhusust.

2.4.5. Teenuseosutaja vastab kaebusele viivitamata, hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul alates selle esitamisest.

3 MÜÜGILEPINGU SÕLMIMISE TINGIMUSED

3.1 Müügilepingu sõlmimine Kliendi ja Müüja vahel toimub pärast seda, kui Klient on esitanud Tellimuse, kasutades Veebipoes olevat tellimisvormi vastavalt sek. 2.1.2 tingimuste kohaselt.

3.2 Veebipoe veebilehel näidatud Toote hind on esitatud Poola zlottides ja sisaldab makse. Klienti teavitatakse Tellimuse esemeks oleva Toote koguhinnast koos maksudega, samuti tarnekuludest (sealhulgas transpordi-, kättetoimetamis- ja postiteenuste tasud) ja muudest kuludest ning kui nende tasude suurust ei ole võimalik kindlaks teha, siis nende tasumise kohustusest, teavitatakse Klienti Veebipoe lehekülgedel Tellimuse vormistamise ajal, sealhulgas hetkel, mil Klient avaldab oma tahteavalduse, et ta on müügilepinguga seotud.

3.3 Müügilepingu sõlmimise kord internetipoes tellimisvormi abil

3.3.1. Müügilepingu sõlmimine Kliendi ja Müüja vahel toimub pärast seda, kui Klient esitab Veebipoes Tellimuse vastavalt punktile. 2.1.2 sätestatud tingimustel.

3.3.2. Pärast tellimuse esitamist kinnitab Müüja viivitamatult selle kättesaamist ja võtab samal ajal tellimuse täitmiseks vastu. Müüja kinnitab Tellimuse kättesaamist ja võtab selle täitmiseks vastu, saates Kliendile asjakohase e-kirja Kliendi poolt Tellimuse vormistamise käigus esitatud e-posti aadressile, mis sisaldab vähemalt Müüja avaldusi Tellimuse kättesaamise ja täitmiseks vastuvõtmise kohta ning kinnitust Müügilepingu sõlmimise kohta. Hetkel, mil Klient saab eespool nimetatud e-kirja, on müügileping Kliendi ja Müüja vahel sõlmitud.

3.4. Sõlmitud Müügilepingu konsolideerimine, kaitsmine ja selle sisu Kliendile kättesaadavaks tegemine toimub (1) käesolevate tingimuste kättesaadavaks tegemisega Internetipoe veebilehel ja (2) Kliendile punktis 3.3.2. nimetatud e-kirja saatmisega. 3.3.2. Tingimuste. Müügilepingu sisu on täiendavalt salvestatud ja turvatud Müüja internetipoe IT-süsteemis.

4. TOOTE MAKSEVIISID JA -TINGIMUSED

4.1. Müüja teeb Kliendile kättesaadavaks järgmised müügilepingu makseviisid:

4.1.1. Tasumine kauba kättesaamisel.

4.1.2. Sularahas maksmine isiklikul kättesaamisel.

4.1.3. Maksmine pangaülekandega Müüja pangakontole.

4.1.3.1. Pank: Pank Zachodni WBK S.A.

4.1.3.2. Konto number: 28 1500 1344 1213 4008 0113 0000.

4.1.4. Online-makseteenuse pakkuja on Blue Media S.A.

4.1.4.1. Elektrooniliste maksete ja maksekaarditehingute arveldamine toimub vastavalt Kliendi valikule Blue Media teenuse kaudu:

4.1.4.1.1. Blue Media S.A. – Ettevõte Blue Media S.A. . asukohaga Sopot, ul. Powstańców Warszawy 6, kood 81-718. Ettevõte on registreeritud Gdańsk-Północ VIII majandusosakonna ringkonnakohtus riikliku kohturegistri numbri all 0000320590, NIP 585-13-51-185, REGON 191781561. Aktsiakapital on 2 000 000 zlotti (täielikult sisse makstud).

4.2 Maksetähtaeg:

4.2.1 Kui klient otsustab tasuda pangaülekande, elektroonilise makse või maksekaardiga, on klient kohustatud tasuma 7 kalendripäeva jooksul alates müügilepingu sõlmimise kuupäevast.

4.2.2. Kui Klient valib maksmise sularahas või sularahas kättesaamisel, on Klient kohustatud makse sooritama tarnimisel.

5. TOOTE MAKSUMUS, TARNIMISE JA KÄTTESAAMISE VIISID JA KUUPÄEVAD

5.1. Toote tarnimine Kliendile on tasuline, kui müügilepingus ei ole sätestatud teisiti. Toote tarnekulud (sh transpordi-, kättetoimetamis- ja postikulud) on Kliendile näidatud Veebipoe lehekülgedel jaotises „Tarnekulud“ ja Tellimuse vormistamise ajal, sealhulgas siis, kui Klient avaldab oma tahteavalduse, et ta on müügilepinguga seotud.

5.2 Toote isiklik kättesaamine Kliendi poolt on tasuta.

5.3 Müüja pakub Kliendile järgmisi võimalusi Toote kohaletoimetamiseks või kättesaamiseks:

5.3.1. Kulleriga kohaletoimetamine, sularahas.

5.3.2. Isiklik kättesaamine aadressil: 6L Przędzalniana Street, 15-688 Białystok – tööpäevadel, ajavahemikus 09:00-15:00.

5.4. Toote kliendile tarnimise tähtaeg on kuni 7 tööpäeva, kui toote kirjelduses või tellimuse vormistamise käigus ei ole märgitud lühemat tähtaega. Erinevate tarnetähtaegadega toodete puhul on tarnetähtaeg pikim märgitud tähtaeg, mis ei tohi siiski ületada 7 tööpäeva. Toote kliendile tarnimise tähtaja algus arvutatakse järgmiselt:

5.4.1. Kui Klient otsustab tasuda pangaülekande, elektroonilise makse või maksekaardiga – alates kuupäevast, mil Müüja pangakontole või arvelduskontole laekub raha.

5.4.2. Kui Klient valib makseviisi sularahas – alates müügilepingu sõlmimise kuupäevast.

5.5. Toote kättesaamiseks valmisoleku tähtaeg Kliendi poolt – kui Klient valib Toote isikliku kättesaamise, on Toode valmis Kliendi poolt kättesaamiseks 7 tööpäeva jooksul , kui Toote kirjelduses või Tellimuse vormistamisel ei ole märgitud lühemat tähtaega. Erineva kättesaamisvalmiduse kuupäevaga toodete puhul on kättesaamisvalmiduse kuupäevaks pikim antud kuupäev, mis ei tohi siiski ületada 7 tööpäeva. Müüja teavitab klienti täiendavalt sellest, et Toode on kogumiseks valmis. Toote kättesaamisvalmiduse tähtaja algus Kliendi poolt arvutatakse järgmiselt:

5.5.1. Kui Klient otsustab tasuda pangaülekande, elektroonilise makse või maksekaardiga – alates Müüja pangakonto või arvelduskonto krediteerimise kuupäevast.

5.5.2. Kui Klient valib meetodi sularahas isikliku üleandmise – alates müügilepingu sõlmimise kuupäevast.

6. TOOTE REKLAMATSIOON

6.1. Müüja vastutuse alus ja ulatus Kliendi ees, kui müüdud Tootel on füüsiline või õiguslik puudus (garantii), on määratletud üldkohaldatavate õigusnormidega, eelkõige tsiviilseadustikuga. Kuni 24. detsembrini 2014 sõlmitud müügilepingute puhul on Müüja vastutuse alus ja ulatus Kliendi ees, kes on füüsiline isik ja kes ostab Toote mitte kutse- või majandustegevusega seotud eesmärkidel, Toote mittevastavuse eest müügilepingule sätestatud üldiselt kohaldatavates õigusaktides, eelkõige 27. juuli 2002. aasta seaduses tarbijamüügi eritingimuste ja tsiviilseadustiku muutmise kohta (Teataja 2002 nr 141, punkt 1176 muudetud kujul).

6.2. Müüja on kohustatud andma Toode kliendile üle ilma puudusteta. Üksikasjalik teave Müüja vastutuse kohta Toote puuduste eest ja Kliendi õiguste kohta on täpsustatud Veebipoe veebilehel vahekaardil „Toote reklamatsioon “.

6.3 Reklamatsiooni võib Klient esitada näiteks:

6.3.1. kirjalikult aadressil: 6L Przędzalniana Street, 15-688 Białystok;

6.3.2. elektrooniliselt e-posti teel aadressil: reklamacje@lazienka-rea.pl;

6.4 Kliendile soovitatakse kaebuse kirjelduses esitada: (1) teave ja asjaolud kaebuse eseme kohta, eelkõige puuduse tüüp ja ilmnemise kuupäev; (2) taotlus toote müügilepingule vastavusse viimise meetodi kohta või hinnaalandus- või müügilepingust taganemise deklaratsiooni kohta; ja (3) kaebuse esitaja kontaktandmed – see hõlbustab ja kiirendab kaebuse menetlemist Müüja poolt. Eelmises lauses nimetatud nõuded on ainult soovituse vormis ja ei mõjuta ilma soovitusliku kaebuse kirjelduseta esitatud kaebuste tõhusust.

6.5. Müüja vastab Kliendi kaebusele viivitamata, hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul alates selle esitamisest. Müüja vastuse puudumine eespool nimetatud tähtaja jooksul tähendab, et Müüja tunnistas kaebuse põhjendatuks.

6.6 Klient, kes kasutab garantiiõigusi, on kohustatud tarnima defektse Toote Müüja kulul aadressile: ul. Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok. Kui Toote kohaletoimetamine Kliendi poolt oleks Toote tüübi või paigaldusviisi tõttu liiga keeruline, on Klient kohustatud tegema Toote Müüjale kättesaadavaks kohas, kus Toode asub.

7. KOHTUVÄLINE KAEBUSTE JA PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD NING NENDELE MENETLUSTELE JUURDEPÄÄSU REEGLID

7.1. Üksikasjalik teave tarbijaks oleva Kliendi võimaluste kohta kasutada kaebuste ja nõuete kohtuvälise menetlemise ja uurimise menetlusi ning nendele menetlustele juurdepääsu eeskirjad on kättesaadavad maakondlike (linna)tarbijaombudsmanide, ühiskondlike organisatsioonide, kelle seadusjärgsete ülesannete hulka kuulub tarbijakaitse, maakondlike kaubandusinspektsioonide ja Konkurentsi- ja Tarbijakaitseameti veebilehtede aadressidel: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php ja http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

7.2. Tarbijaks oleval kliendil on järgmised eeskujulikud võimalused kaebuste ja nõuete kohtuvälise lahendamise viiside kasutamiseks:

7.2.1. Kliendil on õigus pöörduda sõlmitud müügilepingust tuleneva vaidluse lahendamiseks 15. detsembri 2000. aasta kaubandusinspektsiooni seaduse (Teataja 2001 nr 4, punkt 25, muudetud kujul) artiklis 37 osutatud alalise rahumeelse tarbijakohtu poole. Alaliste kokkuleppeliste tarbijakohtute korraldamise ja toimimise kord on määratletud justiitsministri 25. septembri 2001. aasta määruses alaliste kokkuleppeliste tarbijakohtute korraldamise ja toimimise korra määratlemise kohta. (Teataja 2001, nr 113, punkt 1214).

7.2.2. Kliendil on õigus pöörduda 15. detsembri 2000. aasta kaubandusinspektsiooni seaduse (Teataja 2001, nr 4, punkt 25, muudetud kujul) artikli 36 alusel maakondliku kaubandusinspektsiooni inspektori poole taotlusega algatada lepitusmenetlus Kliendi ja Müüja vahelise vaidluse sõbralikuks lahendamiseks. Teave maakondliku kaubandusinspektsiooni inspektorite poolt läbiviidava vahendamise põhimõtete ja menetluste kohta on kättesaadav üksikute maakondlike kaubandusinspektsioonide büroodes ja veebilehtedel.

7.2.3. Klient võib saada tasuta abi Kliendi ja Müüja vahelise vaidluse lahendamisel, kasutades ka maakonna (linna) tarbijakaitseametniku või ühiskondliku organisatsiooni, kelle põhikirjaliste ülesannete hulka kuulub tarbijakaitse (nt Tarbijate Föderatsioon, Poola Tarbijate Liit) tasuta abi. Tarbijate Föderatsioon annab nõu e-posti aadressil porady@dlakonsumentow.pl ja Poola Tarbijate Liit tasuta tarbijakaitse abitelefonil 800 889 866.

8. TAGANEMISÕIGUS
(KOHALDATAKSE ALATES 25. DETSEMBRIST 2014 SÕLMITUD MÜÜGILEPINGUTE SUHTES)

8.1. Tarbija, kes on sõlminud kauglepingu, võib 60 kalendripäeva jooksul lepingust taganeda ilma põhjusi esitamata ja kulusid kandmata, välja arvatud punktis. 8.8 sätestatud tingimustel. Tähtajast kinnipidamiseks piisab deklaratsiooni saatmisest enne tähtaja möödumist. Taganemisdeklaratsiooni võib esitada näiteks:

8.1.1. kirjalikult aadressil: 6L Przędzalniana Street, 15-688 Białystok;

8.1.2. elektrooniliselt e-posti teel aadressil: biuro.rea@podlasiak.com.pl;

8.2. Taganemisavalduse näidis on esitatud tarbijaõiguste seaduse lisas nr 2 ja on lisaks kättesaadav punktis. 11 ja veebipoe veebisaidil vahekaardil „Lepingust taganemine “. Tarbija võib kasutada näidisvormi, kuid see ei ole kohustuslik.

8.3 Lepingust taganemise tähtaeg algab:

8.3.1. lepingu puhul, mille täitmisel Müüja tarnib Toote, olles kohustatud andma oma omandiõiguse üle (nt müügileping) – alates Toote valdusse võtmisest tarbija või kolmanda isiku poolt, kes ei ole tarbija poolt märgitud vedaja, ning lepingu puhul, mis: (1) hõlmab mitut toodet, mis tarnitakse eraldi, partiiden või osadena – alates viimase toote, partii või osa ülevõtmisest või (2) hõlmab toodete regulaarset tarnimist kindla ajavahemiku jooksul – alates esimese toote ülevõtmisest;

8.3.2. muude lepingute puhul – alates lepingu sõlmimise kuupäevast.

8.4. Kauglepingust taganemise korral loetakse leping sõlmimata jäetuks.

8.5 Müüja on kohustatud viivitamata, hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul alates tarbija lepingust taganemise avalduse kättesaamisest, tagastama tarbijale kõik tarbija poolt tehtud maksed, sealhulgas Toote kohaletoimetamise kulud (välja arvatud lisakulud, mis tulenevad kliendi valitud kohaletoimetamise viisist, mis ei ole veebipoes kättesaadav odavaim tavaline kohaletoimetamise viis). Müüja tagastab makse, kasutades sama makseviisi, mida tarbija kasutas, välja arvatud juhul, kui tarbija on selgesõnaliselt nõustunud teistsuguse tagastamisviisiga, mis ei too tarbijale kaasa mingeid kulusid. Kui Müüja ei ole pakkunud Toode tarbijalt ise kätte, võib Müüja kinni pidada tarbijalt saadud makse tagasimaksmise, kuni ta on Toote tagasi saanud või kuni tarbija on esitanud tõendi tagastamise kohta, olenevalt sellest, kumb sündmus toimub esimesena.

8.6. Tarbija on kohustatud Toote viivitamatult, hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul alates lepingust taganemise kuupäevast, Müüjale tagastama või andma selle Müüja poolt volitatud isikule üle, kes on volitatud Toote kätte võtma, välja arvatud juhul, kui Müüja on ise pakkunud Toote kättesaamist. Tähtajast kinnipidamiseks piisab, kui toode saadetakse tagasi enne selle kehtivusaja lõppu. Tarbija võib Toote tagastada aadressil: ul. Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok.

8.7 Tarbija vastutab Toote väärtuse vähenemise eest, mis tuleneb Toote kasutamisest rohkem kui on vajalik Toote olemuse, omaduste ja toimimise kindlakstegemiseks.

8.8 Tarbija poolt lepingust taganemisega seotud võimalikud kulud, mida tarbija on kohustatud kandma:

8.8.1. Kui tarbija on valinud Toote kohaletoimetamise viisi, mis erineb veebipoes pakutavast odavaimast tavalisest kohaletoimetamise viisist, ei ole Müüja kohustatud tarbijale hüvitama tarbija poolt kantud lisakulusid.

8.8.2. Tarbija kannab Toote tagastamisega seotud otsesed kulud.

8.8.3. Kui Toode on teenus, mille osutamine on – tarbija selgesõnalisel taotlusel – alanud enne taganemisperioodi lõppu, on tarbija, kes kasutab taganemisõigust pärast sellise taotluse esitamist, kohustatud tasuma kuni taganemiseni osutatud teenuste eest. Tasumisele kuuluv summa arvutatakse proportsionaalselt sellega, mida on osutatud, võttes arvesse lepingus kokkulepitud hinda või tasu. Kui hind või tasu on ülemäärane, võetakse selle summa arvutamise aluseks osutatud teenuse turuväärtus.

8.9. Tarbijal ei ole lepingute puhul kauglepingust taganemisõigust:

8.9.1. (1) teenuste osutamiseks, kui Müüja on osutanud teenuse täies ulatuses tarbija selgesõnalisel nõusolekul, keda on enne teenuse osutamist Müüja poolt teavitatud, et pärast teenuse osutamist Müüja poolt kaotab ta taganemisõiguse; (2) mille puhul hind või tasu sõltub finantsturu kõikumistest, mille üle Müüjal puudub kontroll ja mis võivad toimuda enne taganemistähtaja möödumist; (3) mille puhul täitmise ese on valmistoote, mis ei ole valmistatud tarbija spetsifikatsiooni järgi või mis teenib tema individuaalseid vajadusi; (4) mille puhul täitmise ese on toode, mis rikneb kiiresti või mille säilivusaeg on lühike; (5) mille puhul täitmise objektiks on suletud pakendis tarnitud toode, mida ei saa pärast avamist tervislikel või hügieenilistel põhjustel tagastada, kui pakend on pärast tarnimist avatud ; (6) mille puhul täitmise objektiks on tooted, mis pärast tarnimist on oma olemuse tõttu lahutamatult ühendatud muude asjadega; (7) mille puhul täitmise esemeks on alkohoolsed joogid, mille hind on kokku lepitud müügilepingu sõlmimisel, mille tarnimine võib toimuda alles pärast 30 päeva möödumist ja mille väärtus sõltub turukõikumistest, mille üle müüjal puudub kontroll; (8) mille puhul tarbija nõudis selgesõnaliselt, et Müüja tuleks tema juurde kiireloomulise remondi või hoolduse teostamiseks; kui Müüja osutab muid lisateenuseid kui tarbija poolt soovitud või tarnib muid tooteid kui remondi või hoolduse teostamiseks vajalikud varuosad, on tarbijal õigus lepingust taganeda seoses lisateenuste või toodetega; (9) kui tarne objektiks on heli- või videosalvestis või arvutitarkvara, mis tarnitakse suletud pakendis, kui pakend avatakse pärast tarnet; (10) ajalehtede, perioodiliste väljaannete või ajakirjade tarnimisel, välja arvatud tellimuslepingute puhul; (11) mis on sõlmitud avaliku enampakkumise teel; (12) majutuse, välja arvatud elamiseks, kaupade veo, autode rentimise, toitlustamise, vaba aja veetmise, meelelahutuse, spordi- või kultuuriürituste teenuste osutamise kohta, kui lepingus on kindlaks määratud teenuse osutamise kuupäev või periood; (13) digitaalse sisu tarnimise puhul, mis ei ole salvestatud materiaalsele andmekandjale, kui täitmine on alanud tarbija selgesõnalisel nõusolekul enne taganemisperioodi lõppu ja pärast seda, kui müüja on teavitanud tarbijat taganemisõiguse kaotamisest.

9. ETTEVÕTJAID KÄSITLEVAD SÄTTED

9.1. Tingimuste käesolevat osa ja selles sisalduvaid sätteid kohaldatakse üksnes klientide ja teenuse saajate suhtes, kes ei ole tarbijad.

9.2. Müüjal on õigus taganeda müügilepingust, mis on sõlmitud Kliendiga, kes ei ole tarbija, 14 kalendripäeva jooksul alates selle sõlmimisest. Müügilepingust taganemine võib sellisel juhul toimuda ilma põhjendusi esitamata ja ei anna tarbijaks mitteoleva Kliendi poolt Müüja vastu mingeid nõudeid.

9.3 Klientide puhul, kes ei ole tarbijad, on Müüjal õigus piirata olemasolevaid makseviise, sealhulgas nõuda ettemaksu täielikult või osaliselt, sõltumata Kliendi valitud makseviisist ja müügilepingu sõlmimise asjaolust.

9.4 Alates hetkest, mil Müüja annab Toote vedaja käsutusse, lähevad Tootega seotud hüved ja koormused ning Toote juhusliku kadumise või kahjustumise oht üle Kliendile, kes ei ole tarbija. Sellisel juhul ei vastuta Müüja Toote kaotuse, kadumise või kahjustumise eest, mis toimub alates Toote vastuvõtmisest transpordiks kuni Toote vabastamiseni Kliendile, ega ka saadetise veo hilinemise eest.

9.5 Kui Toode saadetakse Kliendile vedajaga, on Klient, kes ei ole tarbija, kohustatud saadetist kontrollima seda liiki saadetiste puhul tavapärasel ajal ja viisil. Kui ta avastab, et Tootel on veo ajal tekkinud defekt või kahjustus, on ta kohustatud tegema kõik vajalikud toimingud, et tuvastada vedaja vastutus.

9.6 Vastavalt tsiviilseadustiku artikli 558 § 1 on Müüja garantiikohustus Toote eest välistatud Kliendi suhtes, kes ei ole tarbija.

9.7 Kliendi puhul, kes ei ole tarbija, võib Teenusepakkuja lõpetada elektrooniliste teenuste osutamise lepingu viivitamatult ja ilma põhjuseid märkimata, saates kliendile asjakohase avalduse.

9.8 Teenuseosutaja/Müüja vastutus Teenuse saaja/Kliendi ees, kes ei ole tarbija, olenemata selle õiguslikust alusest, on piiratud – nii üksiku nõude kui ka kõigi nõuete osas kokku – müügilepingu alusel makstud hinna ja tarnekulude summaga, kuid mitte rohkem kui tuhat zlotti. Teenuseosutaja/müüja vastutab teenuse saaja/mittetarbijakliendi ees ainult lepingu sõlmimise ajal prognoositavate tüüpiliste kahjude eest ning ei vastuta teenuse saaja/mittetarbijakliendi ees saamata jäänud kasumi eest.

9.9 Müüja/teenuseosutaja ja teenuse saaja/mittetarbijakliendi vahel tekkivad vaidlused esitatakse Müüja/teenuseosutaja asukohajärgsele kohtule.

10. LÕPPSÄTTED

“Kauplusel on õigus saata Ostjaga sõlmitud lepingu täitmise raames Ostja e-posti aadressile kutse müügijärgse uuringu täitmiseks. Küsitlust kasutatakse selleks, et uurida Ostja arvamust teostatud tehingu kohta. Ostja võib küsitluse vabatahtlikult täita.”

10.1 Veebipoe kaudu sõlmitud lepingud sõlmitakse poola keeles.

10.2 Tingimuste muutmine:

10.2.1 Teenusepakkuja jätab endale õiguse muuta Tingimusi olulistel põhjustel, s.t: muudatused õigusaktides; muudatused makse- ja tarneviisides – niivõrd, kuivõrd need muudatused mõjutavad käesolevate Tingimuste sätete rakendamist.

10.2.2. Kui käesolevate tingimuste alusel sõlmitakse püsiva iseloomuga lepinguid (nt elektrooniliste teenuste osutamine – konto), on muudetud tingimused teenuse saajale siduvad, kui on täidetud tsiviilseadustiku artiklis 384 ja 3841 sätestatud nõuded, st teenuse saajat on muudatustest nõuetekohaselt teavitatud ja ta ei ole lepingut 14 kalendripäeva jooksul alates teavitamise kuupäevast üles öelnud. Juhul kui tingimuste muutmisega kaasneb uute tasude kehtestamine või kehtivate tasude suurendamine, on tarbijaks oleval kliendil õigus lepingust taganeda.

10.2.3. Kui käesolevate tingimuste alusel sõlmitakse muud liiki lepinguid kui kestvuslepingud (nt müügileping), ei mõjuta tingimuste muudatused mingil viisil enne tingimuste muudatuste jõustumise kuupäeva tarbijaks olevate teenuse saajate/klientide omandatud õigusi, eelkõige ei mõjuta tingimuste muudatused juba tehtud või esitatud tellimusi ja sõlmitud, täidetud või täidetud müügilepinguid.

10.3 Käesolevate tingimustega reguleerimata küsimusi reguleerivad üldkohaldatavad Poola õiguse sätted, eelkõige: Tsiviilseadustik; 18. juuli 2002. aasta seadus elektrooniliste teenuste osutamise kohta (2002. aasta Teataja nr 144, punkt 1204, muudetud kujul); kuni 24. detsembrini 2014 sõlmitud müügilepingute puhul, mille kliendid on tarbijad, 2. märtsi 2000. aasta seadus teatavate tarbijaõiguste kaitse ja ohtliku toote põhjustatud kahju eest vastutuse kohta. (Teataja 2000 nr 22, punkt 271, muudetud kujul) ja 27. juuli 2002. aasta seadus tarbijamüügi eritingimuste ja tsiviilseadustiku muudatuste kohta (Teataja 2002 nr 141, punkt 1176, muudetud kujul); alates 25. detsembrist 2014 sõlmitud müügilepingute puhul, mille kliendid on tarbijad, – 30. mai 2014. aasta tarbijaõiguste seaduse sätted. (Teataja 2014, punkt 827, muudetud kujul); ja muud üldkohaldatava õiguse asjakohased sätted.

11. TAGANEMISAVALDUSE NÄIDISVORM
(TARBIJAÕIGUSTE SEADUSE LISA NR 2)

Taganemisavalduse näidisvorm
(see vorm tuleb täita ja tagastada ainult siis, kui soovite lepingust taganeda)

- Adressaat:

PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE „PODLASIAK“ ANDRZEJ CYLWIK
Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok
lazienka-rea.pl
biuro.rea@podlasiak.com.pl

- Käesolevaga teatan(*) oma taganemisest(*) järgmiste kaupade müügilepingust(*) järgmiste kaupade tarnelepingust(*) järgmiste kaupade teostamise(*) / järgmiste teenuste osutamise(*) lepingust(*)

- Lepingu sõlmimise kuupäev(*)/vastuvõtmise kuupäev(*)

- Tarbija(te) nimi(d)

- Tarbija(te) aadress(id)

- Tarbija(te) allkiri (ainult juhul, kui käesolev vorm saadetakse paberkandjal)

- Kuupäev

(*) Kustutada, kui see ei ole kohaldatav.

Täiendavad märkused tarbijale (e-kirjas ja tingimustes)

MÄRKUS,
et teil on õigus kontrollida saadetise seisukorda enne selle kättesaamist vedajalt.

MÄRKUSTAGE, et kui enne saadetise üleandmist avastatakse, et see on kaotatud või kahjustatud, on vedaja kohustatud viivitamatult tuvastama saadetise seisukorra ja kahjustuse tekkimise asjaolud protokolli abil. Vedaja peab neid toiminguid tegema ka õigustatud isiku nõudmisel, kui ta väidab, et saadetist on omavoliliselt kahjustatud.

MÄRKUS, et kui te pärast saadetise üleandmist märkate defekti või kahjustust, mida ei ole võimalik väliselt märgata kauba kättesaamisel, on teil õigus kohe pärast kahjustuse avastamist, kuid mitte hiljem kui 7 päeva jooksul pärast saadetise kättesaamist nõuda vedajalt saadetise seisukorra kindlakstegemist.
MÄRGIB, et saadetise vastuvõtmine õigustatud isiku poolt ilma reservatsioonideta kaotab nõude kaotuse või kahjustuse korral, välja arvatud juhul, kui:
Kahju tuvastati protokolliga enne saadetise vastuvõtmist õigustatud isiku poolt.
Selline kindlaksmääramine on jäänud tegemata vedaja süül.
Kaotuse või kahju põhjustas vedaja tahtlik tegevusetus või raske hooletus.
Õigustatud isik avastas kahjustuse, mida ei ole võimalik väliselt märgata, pärast saadetise vastuvõtmist ja nõudis 7 päeva jooksul saadetise seisukorra kindlakstegemist ning tõestas, et kahjustus tekkis saadetise veoks vastuvõtmise ja üleandmise vahelisel ajal.

ANDMED ÜLEANDMISEKS:.
konto 28 1500 1344 1213 4008 0113 0000.

Allalaaditavate vormide näidised:
„Kauba tagastamise vorm“:https://www.dropbox.com/s/lnp31ld2ptx4qpo/formularz_zwrotu_towaru.pdf?.
„Asendusvorm“:https://www.dropbox.com/s/jgrgqcwsmppsyge/formularz_wymiany_towaru.pdf?
„Kaebuse vorm“:https://www.dropbox.com/s/6hc6sfbhz0qmi73/reklamacja.pdf?

„Garantiitingimused“: https://www.dropbox.com/s/j24tuk8yv7n28z1/Warunki%20gwarancji%20Rea.pdf?

Uudiskiri

*Jätke end kursis meie pakkumiste, kampaaniate ja eripakkumistega! *Tellige meie uudiskiri juba täna!