Mine edasi taotlusvorm.
Kui teil on meie veebilehel konto, logige sisse. enne vormi avamist.
Valige, kas soovite esitada pretensiooni või tagastada toote,
a siis esitage vajalik teave.
Kui olete vormi täitnud, saatke oma pakk.
Ärge unustage tagastatud kaupu kahjustuste eest kaitsta, lisades sobiva polsterduse. Pakkige pakk tavalisse pappkasti või tavalise kujuga pappkast või fooliumpakend, mida kasutab teie kohaletoimetamisfirma. kullerfirma. Sulge pakk teibiga. Ärge kasutage venituspakendit.
Mine edasi vorm milles te oma paki saadate. Saate tagastuskoodi või veodokumendid. Saate oma paki ära anda pakiautomaati või kohtadesse, kus on nagu Żabka, Stokrotka, Auchan või Carefour.
Me tagastame teie raha 14 päeva jooksul. Te saate toetuse järgmisel kuupäeval väljavõtmisvormil esitatud kontonumber.
Tähtajast kinnipidamiseks piisab deklaratsiooni saatmisest enne selle aegumine. Lepingust taganemise deklaratsiooni võib esitada aadressil. näide:
Taganemisvormi näidis on lisatud Tarbijaõiguste seaduse lisa nr 2 ja täiendavalt kättesaadav on pt. 11 määruste ja internetipoe veebisaidil aadressil vahekaart "Lepingust taganemine ". Tarbija võib kasutada proovi vormi, kuid see ei ole kohustuslik.
. Müüja on kohustatud viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul kalendripäeva jooksul alates tarbija deklaratsiooni kättesaamise päevast. taganeb lepingust, tagastab tarbijale kõik tema tehtud maksed tema tehtud maksed , kaasa arvatud Toote tarnekulud (välja arvatud lisakulud). mis tuleneb tarbija poolt valitud tarneviisist, mis ei ole seotud odavaim tavaline tarneviis, mis on saadaval veebipoes). Müüja maksab makse tagasi, kasutades sama meetodit, millega tarbija poolt kasutatav makseviis, välja arvatud juhul, kui tarbija on selgesõnaliselt nõustunud leppisid kokku teistsuguses tagasimakseviisis, mis ei too kaasa mingeid kulud. Kui Müüja ei ole pakkunud Toote kättesaamist. tarbijale, võib ta kinni pidada saadud makse tagasimaksmise alates kuni tarbija on saanud toote tagasi või kuni tarbija on esitanud tarbijale tarbija poolt koos tagastamistõendiga, olenemata sellest, kumb on sündmus toimub esimesena. . Tarbija on kohustatud Toote viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul tagastama. kalendripäeva jooksul alates päevast, mil ta lepingust taganeb, et tagastada Müüjale suunatud toode või anda see üle Müüja poolt volitatud isikule kättesaamiseks, välja arvatud juhul, kui välja arvatud juhul, kui Müüja on pakkunud, et ta võtab Toote ise vastu. Tähtajast kinnipidamiseks piisab tähtaeg on piisav, et saata toode tagasi enne selle kehtivusaja lõppu. Tarbija võib tagastab toote aadressile: Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok. . Tarbija vastutab toote väärtuse vähenemise eest. mis tuleneb selle kasutamisest viisil, mis ületab vajalik, et teha kindlaks selle olemus, omadused ja toimimine. Toode.
Kui tarbija on valinud Toote tarneviisi, mis ei ole kõige odavam. tavalise tarneviisi puhul, mis on saadaval veebipoes, ei ole Müüja on kohustatud hüvitama tarbijale tema poolt kantud lisakulud. lisakulud. Tarbija kannab toote tagastamisega seotud otsesed kulud. Juhul kui Toote puhul, mis on teenus, mille osutamine - tarbija selgesõnaliselt tarbija taotlusel on täitmine alanud enne taganemisperioodi lõppu. perioodi jooksul, tarbija, kes kasutab oma taganemisõigust pärast taotluse, on kohustatud maksma iga täitmise eest kuni lepingust taganemiseni. Maksesumma arvutatakse proportsionaalne sellega, mis on ette nähtud, võttes arvesse lepingus kokkulepitud hind või tasu. Kui hind või tasu on ülemäärane, siis selle summa arvutamise aluseks on osutatud teenuse turuväärtus. osutatud teenuse turuväärtus.
Hotline: +48857337777
(hotline on avatud esmaspäevast reedeni 7.00 – 19. 00)
Saate meile sõnumi ka Kontaktivormi kaudu
Kui teil on kaebusi, kommentaare või komplimente, kirjutage meile:
Post: kierownik@rea.pl
Klienditeenindus: sklep@rea.pl
Hankedepartemang: order@rea.pl
Tehniline osakond: bok@rea.pl
Nõuete osakond: reklamacje@lazienka-rea.pl